Wednesday, June 23, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 13-SUASANA (INSTAGRAM)

Assalamualaikum hampa semua! Selamat malam hihihi ~ Tengah buat apa tu? Dah makan? Dah tengok tajuk so hampa tau kot malam ni saya nak post apa. Hahahaha macam biasa nak menjamu mata hampa dengan posting-posting dekat instagram. So hampa nak tengok dak?

Sebelum saya  tunjuk, saya nak bagitau dulu tema untuk minggu ni. Minggu ni kami kena update posting dekat instagram berkenaan dengan suasana. Jadi apa maksud suasana bagi hampa? Kalau bagi saya suasana tu kebahagiaan. Penuh dengan gelak tawa dan kegembiraan. Kalau sedih saya tak panggil keadaan tu sebagai satu suasana hahaha. 

Okay back to the topic. Banyak yang kongsikan suasana yang mereka rindui melalui posting baru-baru ni. Saya pun ada buat posting juga dekat Ig dan sempat juga komen dekat sebahagian daripada posting kawan-kawan yang lain. Jadi jom lah kita tengok, suasana apa yang dirindukan sangat tu.


POSTING TUAN TANAH


POSTING RAKAN-RAKAN


BUKTI KEHADIRAN




No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

ASSALAMUALAIKUM BERIKUT MERUPAKAN SENARAI TUGASAN MULTIMEDIA DALAM BAHASA YANG TELAH DISIAPKAN SEPANJANG KULIAH 14 MINGGU. 1.  BIODATA DIRI ...