Wednesday, April 28, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5-TWITTER

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, welcome back to my blog ah gittew~ Okay hari ini saya sambung lagi mengarang berkenaan dengan satu tugasan yang diberikan oleh Prof yang mana kami dituntut untuk menggunakan laman sesawang twitter untuk menghuraikan maksud estetika. Untuk pengetahuan semua bagi tugasan kali ini saya menggunakan akaun twitter ketiga saya iaitu @penabunganis. Saja saya buat begitu bagi membezakan antara hal peribadi dan juga tugasan universiti. Berbalik kepada tugasan, saya telah mengtweet berkaitan dengan makna estetika dan terdapat dua tweet secara keseluruhan yang mana kedua-dua tweet ini mempunyai jarak selang 5 hari iaitu tweet pertama di post pada 22 April dan tweet kedua di post pada 27 April. Dibawah saya ada sertakan screenshot tweet saya dan juga tweet rakan-rakan yang lain yang sempat saya retweet. 

TWEET 27 APRIL 2021


TWEET RAKAN-RAKAN BERTARIKH 27 APRIL YANG SEMPAT SAYA RETWEET DAN SCREENSHOT











TWEET PADA 22 APRIL



TWEET RAKAN-RAKAN BERTARIKH 22 APRIL YANG SEMPAT SAYA RETWEET DAN SCREENSHOT











Rasanya cukuplah sampai disini saja. Diharapkan apa yang telah dikongsikan oleh saya dan juga rakan-rakan yang lain berkenaan dengan apa itu estetika dapat menambah sedikit sebanyak ilmu pengetahuan kita. Sekian sahaja.

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

ASSALAMUALAIKUM BERIKUT MERUPAKAN SENARAI TUGASAN MULTIMEDIA DALAM BAHASA YANG TELAH DISIAPKAN SEPANJANG KULIAH 14 MINGGU. 1.  BIODATA DIRI ...