Wednesday, April 28, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5-INSTAGRAM

Assalamualaikum, hai semua! Apa khabar? Sihat tak tu. Tak lama lagi nak raya ni, so jaga diri semua <3. Haa harini bukan nak cerita pasal baju raya berapa pasang, kuih raya berapa jenis, lampu raya berapa meter... bukan... harini kita nak cerita sikit pasal kerja yang dititipkan oleh Prof. Haaaa untuk minggu 5, kami diberi beberapa kerja. Salah satunya yang saya nak cerita sekarang ni la.

Kami diarahkan untuk mengupload gambar berserta caption yang bertemakan ketenangan di laman sesawang instagram. Jadi saya pun dah upload gambar-gambar seperti yang diarahkan pada akaun instagram kedua saya iaitu penabunganis. Gambar pertama saya upload pada 22 april 2021 manakala gambar kedua saya telah upload pada 27 april 2021. Selang 5 hari seperti yang tercatat dalam arahan. Selain mengupload gambar di Instagram saya juga ada meninggalkan komen pada posting yang dibuat oleh kawan-kawan sekelas saya. 

Pada bahagian bawah ada saya lampirkan screenshot gambar yang di upload pada akaun saya dan juga komen-komen yang saya berikan pada posting kawan-kawan yang lain. Best sungguh kami berlumba untuk memberikan komen digambar masing-masing hahaha.


POST PADA 27 APRIL 2021



POST RAKAN-RAKAN YANG BERTARIKH 27 APRIL











POST PADA 22 APRIL 2021



POST RAKAN-RAKAN YANG BERTARIKH 22 APRIL 










Sekian sahaja daripada saya, harap semua suka melihat gambar-gambar yang telah dilampirkan oleh saya dan rakan-rakan yang lain. Harap juga mengikut tema ya hehe. Okay bye!

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

ASSALAMUALAIKUM BERIKUT MERUPAKAN SENARAI TUGASAN MULTIMEDIA DALAM BAHASA YANG TELAH DISIAPKAN SEPANJANG KULIAH 14 MINGGU. 1.  BIODATA DIRI ...