Monday, June 28, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-RESENSI

Assalamualaikum semua, alhamdulillah minggu 14 akhirnya berakhir! So sekarang ni nak langsaikan apa yang belum dilangsaikan lagi sebelum kita kosongkan fikiran untuk sumbat segala ilmu untuk final nanti. Hahahaha. So macam mana hampa? Saya yakin ada yang dah habis final, ada yang tengah final mungkin juga tengah menanti hari nak final kan? Walau apa pun yang hampa lalui sekarang ni, semoga terus kuat dan tabah. HAMPA HEBAT !. TIBER KAN AHAHAHHA. Okay back to the topic, entry harini kita nak bercakap pasal resensi. So hampa tau tak resensi tu apa? Mula-mula saya pun taktau tapi lepas dah faham kan barulah tahu. Basically resensi ni macam penilaian buku. Jadi buku apa yang saya nak nilai tu? hehe.

Kalau hampa betul dah follow up blog ni lama, hampa mesti tahukan buku apa ja yang saya selalu guna? HINT: ADA DUA JE. Yap buku multimedia dalam bahasa dengan kajian wacana. So buku yang aku actually dah review ialah buku Kajian Wacana. So taknak tunggu lama-lama, hampa tengok sajalah ya video yang dah dilampirkan kat bawah tu !


VIDEO RESENSI


BUKTI KEHADIRAN



No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

ASSALAMUALAIKUM BERIKUT MERUPAKAN SENARAI TUGASAN MULTIMEDIA DALAM BAHASA YANG TELAH DISIAPKAN SEPANJANG KULIAH 14 MINGGU. 1.  BIODATA DIRI ...