Monday, June 7, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-TEKA TEKI-(FACEBOOK)

Assalamualaikum, hai hampa semua! Dah seminggu lebih tak update blog sebab baru keluaq dalam gua, hibernasikan diri selama 3 hari daripada assignment. Hahaha. Macam hampa semua tau, esok dah nak masuk week 11, jadi stress memang dah sampai lapisan langit ketujuh. Banyak assignment perlu dilunaskan ni. Jadi hadirnya saya harini sudah semestinya tidak lain dan tidak bukan nak melunaskan assignment.

Jadi pada entry sebelum ni saya ada berkongsikan tugasan berpantun. Betul tak? Jadi berpantun sudah, sekarang ni kita nak main teka teki pulak. Ha untuk teka teki ni kami dikehendaki untuk mencipta sendiri. Jadi memang haquuu jadinya, bak kata orang penang. Hampa mesti nak tengok kan macam mana rupa kami berteka-teki? Jadi aku kongsikan serba sikit kat bawah ni okay. Hat mana saya sempat jawab.


POST TUAN TANAH


POST KAWAN-KAWAN TUAN TANAH




Haaa macam mana? Meriah tak meriah kami dok berteka teki hahahaha. Dah macam pertandingan dah. Okay lah sampai ketemu lagi.


Anyeonggggg chingu yaaaa ~


BUKTI KEHADIRAN



No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

ASSALAMUALAIKUM BERIKUT MERUPAKAN SENARAI TUGASAN MULTIMEDIA DALAM BAHASA YANG TELAH DISIAPKAN SEPANJANG KULIAH 14 MINGGU. 1.  BIODATA DIRI ...