Monday, June 7, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-KESEDARAN (TWITTER)

 Assalamualaikum, salam posting ketiga untuk minggu ni. Jemu dah ka tengok saya asyik post ja? Hahahahaha sabaq sat bagi lah peluang hahahah. Okay masih dengan assignment yang lebih kurang dengan entry yang lepas-lepas. Haritu dah berteka teki dekat facebook, dah luah perasaan kat instagram jadi kalini kita berpindah pula ke Twitter. Nak kena buat apa? Haaa soalan yang bagus. 


Untuk twitter, kami dikehendaki mentweet (ya ka mentweet? astaga budak linguistik melayu ka niii) tweet yang memiliki tema kesedaran. Jadi tema kesedaran ni sebenarnya memang betul-betul dekat dengan diri kita sebagai manusia ni. Jadi berbagai tweet yang telah dikarang oleh rakan-rakan yang lain yang pada saya cukup menarik. Saya juga tidak ketinggalan untuk quote tweet rakan-rakan saya yang lain dengan memberikan sedikit maklum balas dan juga pendapat seperti yang telah saya lampirkan di bawah.

Korang boleh lah cuci-cuci mata tengok tweet-tweet yang sempat saya screenshot dan berikan pandangan. Hihi anyeonggg ~

TWEET TUAN TANAH


TWEET KAWAN-KAWAN TUAN TANAH

BUKTI KEHADIRAN


No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

ASSALAMUALAIKUM BERIKUT MERUPAKAN SENARAI TUGASAN MULTIMEDIA DALAM BAHASA YANG TELAH DISIAPKAN SEPANJANG KULIAH 14 MINGGU. 1.  BIODATA DIRI ...